Tannefors

Igår träffade vi farfar i lägenheten som jag och Staffan ska hyra av honom tills vi hittar något alldeles eget, eftersom dom aldrig är där utan i deras andra hus på landet så tycker dom bara att det är bra att någon bor där. Så igår fick vi nycklar och började städa och planera lite. Vi siktar på att vara klara och ha flyttat in till den 1:a juli ! :D Ska blir så himla mysigt att bo tillsammans! Perfekt läge är det också, Nya tannefors vägen precis vid stångån och 5 min promenadavstånd in till stan.
Att lägenheten är på 98 kvm, och har både uteplats, altan och en bastu är ju inte heller helt fel! ;D
Ska dit imorgon efter jobbet igen och städa lite till, packat in massa saker som ska dit i bilen som mamma hjälper mig med dit också. Great!








Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan

Önskar er lycka till.

Kramar från mormor o Valle

2011-06-20 @ 16:25:18
Postat av: chris

oh vilken dröm lägenhet! Kul för er grattis! Men ja vi kanske kan ses på midsommar? Hörde att du skulle vara med släkten först va? För jag ska ialf till Martina :)

2011-06-20 @ 18:38:20
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

Ja okej, för bine sa att hon skulle höra av sig om det blev något hos henne? Såg att hon gjort ett evenemang men sen tagit bort det sen.. Så är det säkert att vi får komma då? För tror Martina och dem funderat på att dra dit den :)

2011-06-20 @ 21:33:50
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

Ja men träffade henne på stan idag. Så vi har pratat om det:) Men jag kommer nog :) Ska försöka få med alla då :)

2011-06-21 @ 22:28:04
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Martina

As kul ju steffi :) Då måste ja komma o få se :)

2011-06-28 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0