Au-pair?

Såg nyss att en familj från Australien (Newcastle/Sydney) skickat ett mail till mig om att komma till deras familj som Au-pair, vet inte riktigt hur jag ska göra, isåfall funderar jag på att åka i början av september och vara kvar till slutet va december. Skulle verkligen vara en kul utmaning, och roligt att lära känna människor på andra sidan jordklotet! De bor i Newcastle (finns massa fina stränder, och är känt för surfing) det ligger också jätte nära Sydney och jag kommer vara ledig en vecka varje månad ungefär för att resa omkring i Australien.
Vad tycker ni? Ska jag våga ta utmaningen? tror faktiskt själv att jag kommer ångra mig resten av livet om jag inte gör det.

NEWCASTLE


SYDNEY


Kommentarer
Postat av: chris

Säkert en sjukt bra upplevelse. Om jag inte hade Jonas så skulle jag sökt massa till hösten och åkt. Men åker nog ändå om jag inte fått jobb sen fast då blir det nog till nästa år. Känner att jag behöver träna engelskan mer först :)

2010-05-27 @ 09:15:17
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0