Filmtips?

Igår cyklade jag (första gången) in till stan och träffade Sofia, Det var några uppförsbackar som höll på att ta livet av mig, men annars gick det rätt så bra=) Träffade sofia och vi gick och köpte Kina mat och började sen cykla hem till Sofia som bor i slaka, vi kolla på tv åt kina maten och pratade :)  Sen vid halv sju satte jag mig på cykeln och cyklade hem igen, så igår cyklade jag sammanlagt ca 4 mil! Så har världens träningsvärk i benen idag.

Idag har jag inte gjort så mycket, städat lite och kollat på Hockeyn nu på kvällen.

Imorgon kommer Sofia hit runt 19.00 sen vid 21.00 ska vi åka hem till Hanna med bine och tess också, blir att dricka lite vin och sitta o prata, sen gå ner till Sliver en stund.. har aldrig varit där så kan bli kul :).

Någon som har lite filmtips? (A)


Kommentarer
Postat av: Anonym

my sister's keeeper sjukt fin film :)

2010-04-08 @ 20:07:11
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0