Better work, better life.

Adecco möte idag igen, gruppträff där man skulle presentera sig själv.. det var bara jag och tre stycken till (varav 2 st jag träffat innan) så det gick bra :) Nu är det bara runt tre gr kvar på Adecco vilket känns väldigt skönt. Men man har fått jätte bra hjälp och man har faktiskt lärt sig en hel del bra saker när det gäller hur man skriver bra CV, personligt brev osv.

Annars har det inte hänt något speciellt idag, har städat och sitter och väntar på att klockan ska bli 21.00 (först då får jag reda på om jag får tågbiljetten till Malmö imorgon på tradera) hoppas verkligen det :)


här kommer lite mobilbilder :P


Hund i barnvagn på bussen! :P tyckte det såg kul ut så tog ett kort ;)


Gullungen Alvin ! :D


Gullungen Sabine :D haha


Gullungen Hanna !:D


Påväg mot frukost på Ikea? :D


Jág försköte ta kort på första snön :P gick sådär.








Kommentarer
Postat av: Anonym

okej va synd :( blir så roligt när du är med ju, ihih, jag håller tummarna (Y)

2009-11-12 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0