Världen är liten

Vid ett idag träffades vi som säljer biljetter och lämnade in alla papper och pengar, fast det va bara jag och två st till som kom dit, men den ena kom fram till mig på resecentrum innan, vi satt och pratade lite, sen så fråga hon om jag skulle dansa bal, jag: nej för jag ska åka utomlands och praktisera en månad efter jul, Emeli: Jaha, men det ska jag med, vart ska du då? jag: Till Dublin. Emeli: haha skojar du? det ska ju jag med! haha så jävla sjukt! så vi ska åka samma flyg och alltting, jag viste att det var några från birgittaskolan som också skulle dit men inte vilka, men nu vet jag det :D så vi bytte nr så vi kan festa tillsammans där borta nån helg sa vi:P för dom är fem st och ska på i en villa själva ! :D
jaja, efter det åkte jag och Bine till ikano, försökte hitta julklappar, men vi snacka så mycket så vi glömde bort det :P sen åkte vi till ljungsbro och körde guitar hero och kollade på tv och lite =) Kom precis hem därifrån, Rolig dag! :D

älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha hon :) vet redan vem hon är har haft turism med henne och hon har varit tsm med Janne som vi hämta biljetter med ;)

2008-12-07 @ 02:13:31
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hon verkar snäll :) skulle va kul att träffa dem innan också men kan ju bli svårt med tiden nu innan jul och allt :P

2008-12-07 @ 17:35:22
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0