Kvällen/natten

Kvällen/natten igår: Vid halv fem åkte jag hem till Chris (På bussen påväg dit kom det en kille från frankrike och satte sig brevid mig och pratade med mig hela vägen till lambohov, han tyckte att vi svenskar är för blyga :P jag tycker dom är lite för sociala, haha) När jag kom fram så började vi (sofia var där okcså) laga tacos, sen åt vi, sjöng karaoke, gjorde oss iordning m.m. Vid åtta åkte vi till Martina och förfestade med alla tjejerna<3 Vid 10 nångång gick vi till plaza, där vi va till klockan tre.. då började vi gå hem till Bine, vi kollade på film m.m. :P sov max en timme inatt, men somnade på dan istället och vaknade kvart i fem när telefonen ringde :P haha. jaja det var en riktigt rolih kväll/natt iallafall, tack alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0