Julklappar och vinterljus

Idag var min lediga dag denna veckan!
Den spenderade jag fört på stan tillsammans med mormor, vi gick och kollade på lite julklappar och åt sen lunch :) Jättemysigt<3
 
Precis innan vi skulle gå hem ringde Dennis, så då gick jag på stan en stund med honom också, han följde även med till Magnusons där jag köpte ett körkortspaket och bokade in alla körlektioner. Skönt !
Han följde med hem sen och hjälpte mig stämma min gitarre bla.. tack!
17.00 träffade jag Bine nere vid stångån där vi gick hela varvet runt och kollade på vinterljus.. var inte så jättemycker tyckte vi men det som fanns va ju fint :P

 
 
Hemma sen lagade jag Rotmos med köttkorv för första gången i mitt liv själv, gott blev det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0