Lite värme tack!


Bild från en dag i skogen i höstas!

Nu vill jag ha värme och sol! Kunna gå i tunna sköna kläder och slippa ta på sig lager med kläder innan man ska gå ut. Jag vill kunna sitta vid stångån med kompisarna och ta en kall cider, jag vill kunna gå och simma i tinnis istället för simhallen, jag vill kunna göra mysiga utflykter med älsklingen, jag vill kunna gå ut bara för att lägga mig i solen... osv. 

Jag vill helt enkelt att det ska bli sommar nu.


___________________________________

Annars då,
Idag var jag och mamma på gymmet vid elva, åt en sallad efter det och sen åkte vi till sjukhuset för att undersöka min "knöl" på handen. Fick äntligen träffa ett proffs på just händer, så nu är det äntligen bokat och klart att jag ska få operera bort den inom tre månader, kommer få gå med gips i tre veckor efter det..men det är det ju värt :) Skulle få bli sövd också, vilket känns rätt skönt. Så äntligen är det avklarat, tog ju bara tre år ;).

Inte hänt speciellt mycket mer idag , kollat på hockey och handboll.. det gick dåligt i båda.
Saknat min älskling också såklart <3 men honom träffar jag imorgon igen :D han är bäst.

Imorgon har jag blivit bjuden till Bine på frukost runt halv åtta på morgonen, mysigt! Sen blir det gymmet med henne efter det också :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

I hockeyn gick det väl rätt bra vill jag minnas? :)



Du är bäst! Älskar dig <3

2011-01-26 @ 02:19:41
URL: http://vansinnesmannen.blogg.se/
Postat av: mormor

Hejsan Steffi

Jag vill också ha sommar NUUUUUUUUUUU!

Vad skönt att du äntligen får operera bort din knöl även om du har väntat länge.Ha det bra.

Kram mormor hälsa Staffan också

2011-01-26 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0