Dag 13

Det var bade en bra och dalig kvall/natt igar, det borjade bra.. vi hade kul och sjong till bandet som spela pa nattklubben som spela, dom var jatte duktiga och spela bara massa bra latar som man kunde sjunga med till :) Jag hade min lilla svarta vaska med mig med planbok och kamera i, jag haller i den verkligen hela kvallen, forutom nagra sekunder, och under de sekunderna ar det nagon idiot som tar min planbok, jag kanner att det rycker till i vaskan man hinner inte se vem det var som tog den. Borjar springa runt for att se om jag ser den, men nej den va helt borta. Gick och pratade med vakterna som jobbade dar, dom sa att jag skulle ga till nan "reception" eller hur det stavas, och anmala det dar, 2 killar som vi pratat med tidigare under kvallen hjalper oss att hitta dit och hjalper oss att anmala det, TACK till er :) Sen gick vi tillbaka in och letade igenom alla toaletter, men hittade inget. sa det fanns inte sa mkt att gora. Men javligt irriternade, gick sa himla fort. Hade mitt legg, bankkort, 700 kr, och alla mina andra kort dar i. sa maste fixa nya nar jag kommer hem, har iallafall sparrat kortet nu. jaja, eftersom nasta buss till dit vi bor inte gick forns kl 3 pa natten, och klockan var ett eller natt sa bjod de snalla killarna oss pa ol, sen stod vi bara och snacka och sjong lite. Pa bussen hem traffade vi tva killar som bor i samma "ort" som vi, sa vi larde som lite svenska och svenska latar.. haha dom lyssnar jatte mycket pa basshunter har. hor hans latar overallt typ.  ja, det var varan kvall/natt igar. Ikvall har vi inte bestamt vad vi ska gora an, sant som marks.. nagot blir det iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad tråkigt! Men tur att din mobil inte var där i, korten är ju inte svåra att fixa nya och pengarna var ju tråkigt. Men i jämnförelse mot vad jag trode så var det bra. Jag trode du blivit mördat eller våldagen eller något. Satt och skaka och tjöt. Jossie ringde och sa att Chris hade sagt att det hänt dig något. ASSÅ JAG HÖLL PÅ ATT DÖ!!!!!!



Tur att allt är bra annars. Men jävligt tråkigt det där men du lever och mår bra i alla fall och det är viktigaste ush börjar gråta nu för jag saknar dig så! <3<3<3<3

2009-01-24 @ 16:06:01
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0