GRATTIS MAMMA!

Idag fyller min underbara mamma år! Så ett stort Grattis till henne,
älskar dig<3
Fast nu är klockan 2 på natten, så ska väll ta och sova, men tänkte bara skriva lite om min dag :) Hade bara en lektion idag, som började 20 i 2.. så hann ta det riktigt lungt på morgon, skönt! Sen åkte jag in och mötte upp mamma på stationen eftersom hennes tåg från skåne kom in samtidigt som mitt, så vi tog en fika och prata lite innan jag fortsatte till skolan. Där redovisa vi om hur vi har haft det på praktiken oså. Efter skolan gick jag hem till Bine, fick jätte god mat! tack ;) Lite senare kom Malin dit också :) Vid åtta nångång gick vi till Martina där även jossie,fija,sofia och chris va :) Det blev mycket prat och skratt som vanligt<3 sen kom dennis och pappa och hämtade mig lite senare när de hade spelat klart matchen, men tack för en rolig kväll tjejer! Imorgon (lördag) blir det att fira mamma, (Fast släkten kommer på söndag). På kvällen kommer Susanne och Lasse hit, Kul har inte träffat dom på länge nu. Men sen senare blir det utgång med Malin,Martina och Fija! :D


Jag och mamma! :) <3

Kommentarer
Postat av: milla

Tack steffi för grattishälsningen på din blogg: TAck för fin sång och godfrukost och fina presenter. Jag älskar dig också, världens bästa dotter. NU ligger jag och väntar på att du ska komma hem så vi kan sova gott sen. Kram

2009-02-15 @ 01:28:06
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: yasmin

hej ,,steffi,,,,.,,, hurerdeleget steffi brava..,,,,,,,fin blogg hahahahahahaha,, axas

2009-03-07 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0