Julen varar ända fram till påska...

Glad Påsk !
Var och åt påskmat hos farmor & farfar igår med släkten.
På måndag blir det hos mormor & Valle med släkten.
Gottgott!

Har gått och blivit förkyld och halsont med, skönt att man är ledig hela nästa vecka förutom på tisdag. Det behövs verkligen.

Var och handlade lite igår, sen när jag kom fram till kassan märkte jag att det hängde en stor prisskylt på min väska som det stod Ägg på , eftersom äggen är i början av affären har jag antagligen gått med den ett tag, kul.



Nån som har tips på bra film?  film är ju alltid bra sysselsättning när man är lite småsjuk? :)
Skriv gärna nån kommentar ändå och säg vem du är så jag får veta om det är några som läser i bloggen fortfarande? :P 


puss


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahaha typiskt dig de där med skylten hahaha! Hm horrible bosses, friends with benefits, new years eve, dear john, Killers, good luck chuck, life as we know it. Gamla filmer men kanske någon du inte sett eller någon du inte sett på ett tag och vill se igen :) Krya på dig!

P.s. filmerna är typiskt komedi, vissa med romantik i med :)

2012-04-08 @ 09:33:38
URL: http://mini-tini.blogspot.com
Postat av: Martina

Så lugnt så :) <3 Ja det tycker jag med. Malin och ja pratade om att efter pengarna får vi fasen dra ihop något allesammans! Blivit riktigt dåliga på det nu igen haha!

2012-04-08 @ 15:29:49
URL: http://mini-tini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0