Juni !

Varför ska det vara så svårt att komma på nått bra att blogga om? Jag vill skriva om något intressant som är roligt för andra att läsa. Men eftersom jag inte kommer på något sånt just nu så får jag skriva lite om vad som händer i mitt liv osv. Kan nog vara intressant för mig själv iallafall om några år att kunna gå in här och kolla vad man sysslade med.

På sista tiden har det blivit rätt mycket jobb, vilket är roligt!
Jobbar ju just nu som avlösare i fyra olika familjer, med barn med olika funktionshinder. Trivs verkligen hur bra som helst, hoppas på att kanske få börja arbeta på något kortis/elevhem i framtiden, (heltid).

Jobbar även fortfarande som butiksdemonstratör ibland, bland annat idag var jag på ICA här i Vikingstad.



Äntligen är sommaren här !
Finns så mycket mer man kan hitta på. Men har inte tagit årets första dopp än, måste göras SNART ;). Ska nog till tinnis snart och simma lite iallafall, mycket härligare än att simma inne i simhallen + att man kanske kan bli lite brun samtidigt också, Perfekt!
Men det bästa med sommaren är nog ändå att sitta på nån uteservering med kompisar och bara snacka! :)

Förhoppningsvis och troligtvis kommer jag och Staffan flytta ihop i sommar också :D UNDERBART!

Oj, vilket tråkigt och ointressant inlägg för er som har läst (om det nu är några som fortfarande tittar in här ibland?) Skriv gärna vilka ni är isåfall, alltid kul att veta :D


En bild från Dennis student förra fredagen! :D


Kommentarer
Postat av: chris

jag läser! tkr det nästan är roligast att läsa såna här inlägg. Träffas ju aldrig längre så kul att få veta vad du gör :)

2011-06-19 @ 14:45:01
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0