zumba

Idag har jag gymmat tillsammans med mamma på morgonen. Sen gick jag till skatteverket och fixade med mitt legitimation, så får det om ca två veckor, hon som tog kortet på mig bode tydligen granne med farmor och farfar, världen är bra liten :P Så vi satt och prata om lite allt möjligt innan jag kom därifrån.

Igår var jag och Sofia på Zumba i simhallen, SKIT KUL! Blir på fredag igen. Det är verkligen den roligaste träningsformen jag provat på än så länge, en timme går jätte fort och det känns som man vill fortsätta en timme till, även fast man är helt slut i kroppen. Så det kan jag verkligen rekomendera till er som gillar dans.

Nu ska jag och Staffan snart till ica, jag ska köpa lite vindruvor sen blir det att kolla på handbollen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0