2011-01-27





Började dagen med att åka till min chef och prata lite om hur det går på jobbet, fick också veta att jag ska få börja ta hand om ett till barn, så kommer få fler timmar nu i framtiden :)
Sen åkte jag vidare till skatteverket för att hämta mitt legg, sen till banken för att fixa papprena till lönesättning. Gick till Telia och fick en ny laddare som jag hoppas funka den här gången, blev även lite shopping ;)

När jag var klar med alla ärenden inne i stan gick jag hem till älsklingen, och på kvällen kom hans mamma och syster dit :) Kul att träffa dom, blir ju inte så ofta eftersom dom i Göteborg.


Imorgon är det dags för lite jobb, men imorgon blir det att dema salami på coop forum i tornby, så kom gärna förbi och säg hej och provsmaka ;)


hejs.



Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Vilken fin blogg :)

2011-01-30 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0