Ser du nått som liknar en tår, så är det isen som droppar för nu är det vår

Blogga bör man- annars dör man ....... eller?

nej vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara för det helt plötsligt.
Var hemma hos en familj som jag ska börja jobba hos idag, det kändes verkligen jätte bra :)
På onsdag ska jag träffa en till familj som jag kanske  ska börja jobba hos, känns som det går framåt nu på jobb sidan. Skönt.

Efter jag varit där så åkte jag in till stan för att köpa lite nödvändigheter, sedan gick jag till försäkringskassan för att jag trode att jag hade fått för lite pengar från dom, men det visade sig att jag hade fått tillbaka på skatten dom dragit, så istället för att få ca 2000 kr mindre än jag förväntat mig så fick jag 500 kr mer, aldrig fel! :)

Efter det så blev det gymmet , kommit igång med träningen ordentligt nu, minst 3-4 gr i veckan. Mycket lättare nu när både mamma & pappa tränar på samma ställe, att peppa varandra för att komma iväg.

Ja känns helt enkelt som att allt går bra just nu, har börjat kolla lite smått på lägenheter, eftersom Staffan nyss fått jobb också.

NU ÄR VÅREN PÅVÄG VA ?






Kommentarer
Postat av: chris

ja okej :) jag jobbar ju lite som volontär nu men jobbar ialf varje tidsdag och fredag till 13-14 så är ledig onsdag eller torsdag. Men slutar så tidigt så kan nog alla dagar en så länge förutom tisdag och fredag tror jag :)

2011-02-28 @ 19:45:20
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0