Haircut



Staffan och hans söta syster Sofia i lördags :)



Idag har jag och Staffan bara varit hemma hos mig hela dagen och haft mysdag, var ett tag sen ingen hade nått inplanerat på dagen så det har varit skönt.
Imorgon ska Nellie klippa och färga mitt hår, det behövs verkligen! Hade turen att Nellie ska göra sitt PA arbete i skolan (hon går frisör linjen) och hon behövde en hårmodell som behövde färga utväxten, så det var ju perfekt! Så passar jag på att klippa mig samtidigt, vet inte riktigt hur jag ska klippa än, vill ju inte bli av med längden så mycket utan bara få lite mer volym och nån slags frisyr :P Får helt enkelt se vad det blir för nått, kanske lägger in en bild här sen :).

Idag åkte Bine till spanien med hennes familj och morfar&siv , hoppas ni får en jätte härlig vecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0