28 april

Hänt sen sist

- Haft grillfest hos mig med vänner
- Påskmiddag hos mormor och valle med släkt
- Tagit bort gipset
- Börjat träna igen
- Fått börja jobba hos en till familj

Idag var jag i simhallen redan klockan 07.00 imorse, åkte med mamma in när hon skulle till jobbet. Så skönt att äntligen börja kunna träna igen, blev även en solning efteråt, eftersom jag inte har kunnat sola nått när jag har haft gipset så kände jag att jag ville komma ikapp lite ;). Efter det åkte jag och mamma till ulfåsa möbler och kollade runt lite, längtar så himla mycket tills jag och älskling kan flytta ihop när jag ser alla inredningssaker, förhoppningsvis blir det av rätt så snart. När vi kom hem har vi hållt på  och bakat tills bullar m.m. tills släkten kommer hit på söndag.

Gick nyss in och lästa min mail och kom på att jag ska jobba på ICA i malmslätt imorgon 10-18, så det var ju tur.

På söndag blir det att följa med älskling till Norrköping för att kolla på fotboll, Tydligen ska Plura sjunga innan matchen :D .


Lägger in några bilder från när jag och Chris var i Irland 2009, fick bilderna hon har tagit som jag inte hade sätt än i födelsedagpresent av henne :D Tack så jättemycket!



Kommentarer
Postat av: chris

Det var så lite så <3 Du får skicka dina bilder till mig eller skriva ut dem på en skiva så kan du ta med dem när i ska ses? :)

2011-05-02 @ 20:15:13
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag börjat skriva blogg igen

2011-05-12 @ 21:17:30
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag börjat skriva blogg igen

2011-05-12 @ 21:17:35
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0