Nu är det tisdags myyyys

Staffan ligger här med smet runt munnen och kladdkakan står i ugnen och väntar på att ätas upp framför Idol.
Jag bakar, Staffan smakar så att smeten är god, det är lite så det funkar.

Idag blev det att återbesöka jobbrummet efter lite uppehåll, inget kärt återseende direkt, känns faktiskt rikigt meningslöst att gå dit.. men så är reglerna. Sen efter det simma jag 45 min och sola efter det :) Magen blev brun iallafall.

"Skriv att Norrköping är på god väg till allsvenskan" Ropar Staffan i mitt öra. ja ja ja ja, alla hurrar :D STEKSÅS



hm, vad kan man mer skriva?

nae kommer inte på något och nu måste kladdkakan ut ur ugnen!



Gullefjunet <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ser nöjd ut den där mannen, undrar om de är kladdkakan eller om det är att det doftar allsvenska...hmm nej fan jag tror det beror på att det är en jävla bra brud han har =)

2010-09-30 @ 09:25:26
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0