Just nu, vill jag leva. Just nu

Idag blev det en kort dag på Lidl, slutade halv tolv eftersom jag var tvungen att gå till arbetsförmedlingen och lämna in några papper, så nu käsnns det som att klockan är typ sju eller nått.

Ikväll kommer Ellinor hit, först ska vi äta och lite sen ska jag visa henne vad Linköpings uteliv och att erbjuda ;) Tips på vart man ska ta med en som är ute här för första gången för att hon ska få ett bra första intryck? jag har ingen aning, men det är sånt som löser sig, kanske blir lite olika. Kul ska det bli iallafall.



Jag längtar efter julen nu! Har gjort en spellista på Spotify med massa jullåtar som jag har suttit och lyssnar på i några dagar nu :) haha, älskar verkligen julen.



Sjukt att man kan sakna nån efter att ha varit ifrån den i typ åtta timmar!
Tycker om dig massor Staffan<3

Hittade några väldigt gamla bilder på mig och Ellinor! :D






Kommentarer
Postat av: sofia

haha vad tusan du kan inte längta till julen redan, vi har ju knappt haft nån sommar. :P knäppis. XD

2010-09-10 @ 16:13:04
URL: http://sroofsiea.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vad tusan du kan ju inte längta till julen redan. :P vi har ju knappt haft nån sommar. knäppis XD

2010-09-10 @ 16:14:05
URL: http://sroofsiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar redan dig också gumman. Tycker om dig hur mycket som helst.

2010-09-10 @ 19:37:17
URL: http://vansinnesmannen.blogg.se/
Postat av: ellinor

nämen jisses! vilka bilder! hade det jättekul igår :D

2010-09-11 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0