How can we dance when our earth is turning

Inflyttningsfest hos Sofia och Henke står på schemat för kvällen! Ska blir riktigt roligt att träffa allihopa igen, var riktigt länge sedan alla tjejerna festade tillsammans. Efter vi har varit hos Sofia och Henke i deras nya lägenhet i Johannelund blir det att slå klackarna i taket på nått dansgolv på ågatan! Hoppas alla håller ihop hela kvällen, så tråkigt när man skiljs åt efter nån timme på stan, så det får vi se till att inte göra ikväll! :)







Kommentarer
Postat av: chris

ja okej men hoppas alla kan då :)



nej fick inte reda på det förens i fredagskväll och då hade jag palnerat annat på lördagen sen va jag redam förkyld och pierca mig i torsdags så allt sa emot att jag skulle dricka:P drf jag inte kunde komma tyvär :/

2010-09-06 @ 11:40:33
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: martina

Va ju bara vi 4 som gick ut juu :(

2010-09-06 @ 16:16:23
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0