Jobb!

I fredags när jag och Malin gick på stan ringde en kille och intervjuade mig direkt i telefonen , direkt efteråt sa han att jag fick det! :) Så ska börja jobba som butiksdemonstratör. En dag kanske jag t.ex. får stå inne på Ica och marknadsföra ett speciellt bröd, ost osv.. och en annan dag kanske jag får stå inne på kicks och marknadsföra en mascara, ja det kan vara vad som helst helt enkelt! :D det är ingen heltidsjobb, men bättre än inget :D Känns riktigt riktigt skönt! Första uppdraget blir någongång nästa vecka trode han :D.

På kvällen i fredags firade vi iallafall Malin som fyllde 20 år i torsdags, vi var hemma hos Robin :) Hade riktigt trevligt, tack för en rolig kväll<3

Igår firade vi farfar eftersom han fyller 70 år :D träffade massa släkt som jag inte träffat sen jag var liten, och massor annat folk också :) trevligt trevligt. Fick god mat och goda drinkar som Stina fixade=).

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis till jobbet, så himla roligt och skönt för dig. Kram Mamma

2010-05-16 @ 19:02:58
URL: http://[email protected]
Postat av: chris

grattis :)

2010-05-16 @ 19:33:28
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: S&S

Postat av: Susanne

Grattis till jobbet och lycka till. Kram Susanne o Lasse

2010-05-17 @ 18:46:44
Postat av: Mormor

Grattis till jobbet härligt för dej kommer o provsmakar

Kram mormor o Valle

2010-05-17 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0