And finally it's friday!

Sitter och äter mat, sjunger, skriver här och gör mig iording på samma gång, Det ni karlar skulle inte ni klara av? ;P haha. Nejvars men ikväll blir det iallafall förfest hemma hos Sandra :D ska bli jätte roligt att se henne&henkas nya lägenhet! Efter det blir det krogen.. vilken har vi inte besämt än, sånt som märks senare!

Igår fyllde Emil Sundman 21 år och jag glömde skriva grattis så gör det nu istället
GRATTIS EMIL! :D hoppas du hade en asbra födelsedag! måste ses snaaart!

nej nu måste jag lägga på ett kål, ses ute på ågatan ikväll kanske ;D skål!


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA, du spillde inte ju :D bra gjort av dig tycker jag(Y) de va kul o se dig igår :) <3

2010-03-27 @ 16:58:23
URL: http://sandraar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0