En himla massa butiker

Dagen började med att jag och mamma åkte till Ikano, gick först och köpte presenter till Dennis som fyller 18 om exakt en vecka nu. Sen gick vi omkring en stund på IKEA också, köpte bland annat rullgardin, lampskärm, filtar m.m. Sen tog jag bussen in till stan och träffade Chris, vi gick till steve´s och fika, jag köpte en smoothi.. GOTT! :). Planerade lite inför imorgon med, eftersom vi ska till Motala då, ska på förfest hos hennes kompis Nina, sen blir det premiär utgång för mig i Motala. Kan nog bli riktigt kul :). Chris kommer hit först och gör sig iordning och äter lunch med mig.


Kommentarer
Postat av: Milla

Tycker den där bilden på Dig och Kristinär jättebra! Kram Mamma

2010-01-31 @ 23:59:47
URL: http://millasbloggsida.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

ahhahaha ajustfan de gjorde jag :D

2010-02-01 @ 13:04:54
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0