Träning!

Va ett tag sen jag skrev nu.
I fredags blev det utgång med alla tjejerna :) förfestade hemma hos Martina senare blev det plaza och pitchers.
I lördags träffade jag Annie, åt först mat på stan sen satt vi med i Juryn på Rockkarusellen på Elsas hus, riktigt bra band som var med så det var kul! Efter det åkte jag till tallboda där dennis och liza var barnvakt åt kusingen Jacob.. han hade precis somnat när jag kom så vi kollade på wallander sen somna vi tills pappa kom och hämta oss runt halv fyra på natten.
I söndags fyllde mamma år! :D GRATTIS! Älskar dig<3

Igår och idag har jag inte gjort nått, men ska snart in till stan och träffa Sofia! gå på stan en stund och sen gå till simhallen för lite träning :).

 
Mamma, kusin Lisa och Jag för ca 19 år sen <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilken mysig bild!

Visste inte ens att bilden existerade:)

Synd att det är lite dålig skärpa bara:(

2010-02-16 @ 23:03:16
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Milla

Tack gumman! Jättefin bild på Lisa och Dig.. Kram

2010-02-18 @ 00:59:07
URL: http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0