Jobb

Ska snart bege mig in mot staden och se om man kan fynda något kul på mellandagsrean. Förhoppningsvis en nyårsklänning! Skulle vara great!!

Sen ska jag jobba, var ju på arbetsintervju förra veckan och dagen efter ringde dom och sa att jag fått det :D Så ska få gå brevid en tjej idag och se hur arbetet avlösarservice går till. Blir spännande och roligt :)

Börjar även känna mig lite förskyld, och eftersom alla i min närhet är förskylda/sjuka just nu så är nog risken rätt stor att jag också börjar bli sjuk ;/ men man får hoppas att det inte blir nåt nu till nyår och allting:O





Nej, nu måste jag till tåget.... eller ja, det är väll inställt eller försenat minst 20 min så man behöver nog inte stressa! :P Tur att man inte ska långt med tågen nu, tycker synd om alla som julen blev förstörd av pga tågtrafiken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0