Sömnproblem...

Såg på Bine blogg att hon utmanar alla att skriva sju stycken sanningar om sig själv, och eftersom jag inte kan sova så kommer det här

7 SANNINGAR OM MIG SJÄLV:

- Jag "knakar" med fötterna, och när någon säger till mig att sluta så vill jag bara göra det ännu mer.

- Jag är bra på att skämma ut mig och hamna i lustiga situationer (kanske inte är någon hemlighet.)

-  Jag är mörkrädd och hatar att vara ensam hemma på nätterna eftersom jag är bra på att skrämma upp mig själv.

- Jag vill ö-luffa, tåg-luffa och åka forsränning.

- Jag börjar bli desperat efter ett jobb, vill ju kunna göra massa roliga saker och flytta hemifrån.

- Jag vill ha varit i nästan alla länder innan jag dör.

- Jag tycker inte om att prata i telefon.


hm, ja det var några sanningar om mig.. kom inte på några bättre just nu :P
Skriv om ni har någonting som ni tycker är typiskt mig! :D


GODNATT


Kommentarer
Postat av: Milla

Världens, bästa, snällaste, roligaste om omtyckta dotter. /Kram Mamma

2010-04-15 @ 12:11:25
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0