Guestblogging by kusinvitamin


Håll i hatten
, jag har kapat Steffis blogg, vandaliserat lite och nu snor jag lite av uppmärksamheten, närmare bestämt en hel sida i hennes blogg. Vad ska jag fylla denna blanka vita sida med nu då? Ska jag vara kreativ och hitta på något spännande och intressant ämne att diskutera eller ska jag fortsätta ordbajsa?

Åh, så svårt det ska vara då. Hela huvudet är som denna vita sida var innan jag började skriva, blank. Hallå?! Jag har ju världens chans här och så kommer jag inte på något att skriva. Hmm, vad står det i nyhetstidningarna? Lite om de geniala helikopterrånarna, lite om Idol, om Ulf Larsson OCH såklart Anna Anka.

.....det här fenomenet Anna Anka, it´s crazy, totaly fucking crazy. Jag är inte dum i huvudet, jag förstår varför hon skapar rubriker, hon lämnar ju ingen oberörd. Hatad vs. Älskad. Men vad är det geniala, det stora, och det fantastiska med henne? Hon är bara en ärlig, elak och perfektionistiskt skånska som hatar orena människor. Som tycker att uteliggare är det äckligaste som finns och vill samla ihop dem på ett och samma ställe där de kan vara äckliga ihop. Och henne ska vi hylla? Henne ska vi låta få ett eget tv- program, henne vill vi svenskar se.

Ja ni, jag ska inte ljuga, denna Ankan är extremt underhållande att se på, ena stunden förbryllas man över hur rent ut sagt JÄVLA DUM I HUVUDET en människa kan vara och andra stunden tycker man att hon är en störtskön, brutalt ärlig kvinna. Ja, Ankan lämnar som sagt inga oberörda, och bara det är väl i och för sig en talang i sig. Jag har ju precis ägnat ett helt blogginlägg åt kvinnan.

Hmm.. intressant ämne eller ordbajs, vart nog det sistnämnda men nu ska jag inte skriva mer. Hoppas att Steffi trivs med sin nya lite alkoholiseradstuket- design.

P.S
Rest in Peace Ulf Larsson.

Över&ut.
Sabbu.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0