ge mig ett jobb tack!

usch inte kul att vara arbetslös! sitter och skriver ut massa CV som jag ska gå och dela ut på stan imorgon, hoppas hoppas hoppas (A). Om det är någon som har tips på lediga jobb så skriv gärna!
Men vid 9 imorgon ska jag först till Adecco på en ett gruppmöte. Sen möta upp Sofia på stan, blir trevligt :)

Ska nog ta mig i kragen och gå till simhallen sen också och simma och bubbla bubbelpool :D riktigt avslappnande, kan va skönt i det här höstrusket.


Sofia och jag på liseberg i sommrás ! :D


Kommentarer
Postat av: Milla

Låter skönt med bubbelpool:), Hälsa Sofiafrån mig. Vi kan ringa och prata sen

Kram Mamma

2009-11-02 @ 16:05:30
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ska du också dit imorgon kl nio på en modul? då blir jag inte själv :D

2009-11-02 @ 17:54:02
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah glömde du att jag bode i ljungsbro? :P

de var johan såklart hahaha =)

2009-11-03 @ 05:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0