Första julpysslet ;)

Som jag skrev igår träffade jag stina igår, vi fika på espresso house och sen gick vi omkring på stan en stund, sen följde jag med henne och oskar till IKEA, de köpte bänk och stolar till deras blivande lägenhet :). tack för en rolig dag gumman<3.

Imorse var det sista Adecco (personligt möte) för mig, känns skönt! det gick fort, sen gick jag till simhallen och simma en timme =) det va också skönt. Efter det tog jag tåget till mormor och valle, (valle fyllde år igår, grattis grattis :D). Mormor och jag julpysslade lite, gjorde små tomtar till granen.

Kom att tänka på när jag va hemma hos Sandra i sjuan och vi julpyssla, haha det va kul! :D 


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jaa det va ju kuul :D minnen :D<3

2009-11-17 @ 20:42:04
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kom på att tänka på en sak, har inte du en del filmer som är mina? För vet att du lånat men har inte fått tillbaka alla :0 Vet att det var några VHS, men kan vara DVD med eftersom jag saknar det med ^^ <3

2009-11-19 @ 01:48:19
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0