OM EN MÅNAD........

Sofia och jag har haft det jätte kul i Göteborg! I lördags gick vi på liseberg, riktigt roligt ;)
I söndags och måndags gick vi på stan hela dagarna! :) Sofia hittade studentklänning och lite annat, och jag hittade lite linnen och en t-shirt=) Kom hem igår vid 22.00 någongång :) tack för tre roliga dagar Sofia! :) Och tack till Linda som vi fick sova hos!


Idag är det prick en månad kvar till STUDENTEN! Helt sjukt!
Gick på stan med Sofia idag, hittade studentklänning :D, underkläder, och kläder som jag ska ha på lördag när det är studentkryssningen!

min studentklänning, Från Gina Tricot!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där klänningen är jättefin!!!

Hoppas att inte så många mer har den bara ;)



JAG SAKNAR DIG MED! Vi ses imorn ja!

PÖSS.

2009-05-12 @ 20:34:26
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är i alla fall SKITFIN =)



Nej vi har inte bestämt något än, du får fråga malin! Men vill du följa med på BODYPUMP på fredag 16:30 i sporthallen? :)

Skulle va kul att testa något nytt? du ska väl ändå inte ut haha eftersom vi ska till STUDENTKRYSSNING på lördagen :D

2009-05-12 @ 21:19:59
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

BodyPump=

Styrketräning med betoning på uthållighet. Förkoreograferad träning i grupp till musik, med skivstänger där du själv reglerar vikten.

2009-05-12 @ 21:24:35
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0