Morgonmänniska? inte direkt

Idag har jag rört ihop allting hela dagen. Började med att jag vaknade och åt frukost i lugn och ro och gick till tåget som vanligt, tyckte bara det var lite lite folk på tåget, aja .. nån skola kanske hade studiedag? Kom till skolan och gick in i klassrummet, först då upptäcker jag att klockan är 9.15 och inte 8.15 , och eftersom jag trode Dennis fortfarande var hemma och sov (eftersom han hade sovmorgon) så hade jag inte låst dörren hemma heller ! (bra start på dagen med andra ord) Men som tur är bor man ju i lugna Vikingstad.. så huset stod kvar när jag kom hem sen iallafall ;D. Vi hade tydligen redovisning direkt på morgonen för ettorna också (berätta om irland) men det gick bra även fast jag inte var ett dugg förberedd :P

Efter skolan gick jag till Bine ,vi skulle träna.. men vi kände oss trötta och konstiga i huvudet så det blev inget, blir träning imorgon istället :) Slutar halv tolv då.. =) sköönt! Nej nu ska jag sova, och hoppas på en bättre morgon imorgon ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0