Längtar som en galning!

Hade kör imorse igen :) Gillar grönsakslåten! har fått den på hjärnan nu :P haha. jaja efter kören hade jag håltimma ända till efter lunch så jag följde med sandra och martina på deras lektion, kollade på en sjukt seg film.. fattade ingenting. jaja sen gick vi och åt, GOD mat idag, chicken mcnagguts (Stavning?) och ris :) Vi satt och pratade om studenten, man blir helt pirrig i kroppen bara man pratar om det :P men det är ju faktsikt inte sådär jätte långt kvar nu. Sen kerstins lektion, men vi fick fika eftersom våran klass vunnit nån boktävling :P. Efter skolan blev det träning med kusinvitamin :) Nu är jag helt död, eller jag har varit det hela dan, så nu ska jag sätta mig framför tv:n och se om det är nått bra program :)

Kommentarer
Postat av: milla

Kram från Skåne :)

2009-03-02 @ 21:46:40
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Nej det är på riktigt, har sett en dokumentär om henne. Hon har levt hela sitt liv med korsetter som hon snörat åt hårdare och hårdare hennes organ har hela flyttat sig till och med..



Mc Nuggets stavas det:P



YESBOX gör det :D <3

2009-03-03 @ 07:03:00
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: milla

Hej gumman

hoppas det är bra med dig idag också! Jag har kollat datumet nu och det passar utmärkt, har iof inte kollat med Sara men tror inte det är några problem frågar henne ikväll.. Ni kan ställa in er på att boka tågbiljetter till dess..



Kramar mamma

2009-03-03 @ 20:58:48
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0