STUDENTEN 2009

ETT MINNE FÖR LIVET !

Gick upp runt fyra på morgonen, och kom hem till Martina runt 6 på morgonen :) Sen gick vi till sporthallen för ett fotografera oss, träffade Hanna och Bine där med! Efter det gick vi hem till Josses lilla lägenhet som log mitt emot sporthallen och drack champagne, eftersom det regnade så mycket ute åkte vi taxi till skolan sen där sprang vi omkring och skrek på ettorna och tvåorna ;)  SJUKT KUL!
Sen gick vi till ishallen där avslutningskonserten är.. bra musik och mösspåtagning sen var det dags för utspringet och åka på flak, vilket var det bästa på hela dagen! Så hiimla roligt, vill göra om det igen! eller jag vill göra om hela dagen!
det gick verkligen för fort.

Efter vi åkt på flaket i lite mer än en timme åkte jag till lokalen där släkten var :D Bine kom nån kvar efteråt med :D Riktigt kul hade vi! och jätte fina presenter fick jag: kläder, smycken, prydnadssaker, pengar och massa blommor!
tack allihopa <3 .

Vid sju  var det studentmiddag på platå, hade kul! men maten var verkligen katastrof.
Natten spenderades också på platå, hade riktigt kul och kom hem framåt halv sex på morgonen ;)

BILDER KOMMER NÄR JAG ORKAR LÄGGA IN ALLA! :D alla som har bilder får gärna skicka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Silja Line Galaxy :) den vi åkte med sist:D Försökt o få tag i dig!!!! :P <3

vi ska kolla om Mallan också kan åka.. och nån mer:D

2009-06-15 @ 08:21:48
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0