partyparty!

Idag har jag gått på ikano med mamma :) träffade även morfar och siv =) trevligt!

Ikväll blev det feest, började hemma hos Martina vid 7 tiden, sen till platens..
VÄLDIGT mycket folk. men kul hade vi iallafall =) pappa kom och hämtade mig och chris
vid halv fyra =) skjutsade hem chris sen hem hit..
Nu försöker jag hålla mig vaken så länge som möjligt:P
Eftersom jag ska upp runt 9 imorgon (har middag i skolan vid 11)
så är det bra om jag är jätte trött sen när jag kommer hem så att jag kan gå och lägga mig
runt nio på kvällen.. ska ju upp runt  3 på natten sen och börja göra mig iordning inför
STUDENTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


B
ilder kommer imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0