Ont i magen av skratt

Tydligen fettisdagen idag, har ni ätit några semlor?:P inte jag iallafall, tycker inte om mandelmassan.
Idag har vi varit på en utbildningsmässa på univeritetet :) Det var faktiskt riktigt bra, har fått lite nya ideér om vad jag vill plugga efter gymnasiet :)... eftersom det kommer vara omöjligt att få ett jobb typ. Efter det åkte jag hem till bine, hanna och malin var också där :D
Senare gick jag och Bine till simhallen för att träna, började på gymmet i nån timme, sen bada vi & vattengympa efter det! När vi badade trode jag att det hade börjat växa sjögräs eller något i bassängen, fast i själva verket var det mitt bikiniband som gått upp, NÅGOT pinsamt! men som tur var tror jag ingen såg oss just då, så lite kul var det ju :P
När vi hade badat och gympat klart satte vi oss för att vänta på pappa som skulle hämta oss, och en blandning mellan trötthet, hunger och utmattning gjorde så vi satt och garva åt varandra och oss själva i en halvtimme? haha.. riktigt roligt hade vi iallafall.. så det blev en extra magträning, hade ärligt talat riktigt ont i magen när vi satte oss i bilen sen!

Vi lämnade Bine hemma hos henne, sen (eftersom mammas tåg från malmö var försenat i två timmar) åkte vi hem till mormor och valle en stund :) men nu är jag hemma och ska sova.. det behövs! ;P godnatt på er.


Bild från bines och min sjukt roliga spontan kryssning ! :D STUDENTKRYSSNING NÄSTA! Fyfan vad kul det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad ska du plugga då? =D



STUDENTKRYSSNING =D

2009-02-25 @ 15:01:57
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja men de lät kul:D hm vet inte kanske ngt med djur eller att hjälpa människor =D

2009-02-26 @ 06:23:29
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0