tiden går fort när man har kul

inte skrivit på ett tag :P Igår träffade jag Stina :D vi fika på Steves, och tog en promenad :) riktigt kul att träffa dig<3 Lite senare fick jag sms av Bine som undra om jag ville följa med ut till platå, så blev först lite förfest hos Hanna och sen utgång med dom och Malin också :)

Idag har jag sovit typ hela dagen, sen åkte jag hem för att göra mig iordning inför kvällen. Ingen var hemma, och jag hade ingen nyckel, så det blev att leka apa och klättra in genom fönstret :p Kom nyss hem, har vart seg hela dan idag, så orkade inte följa med till krogen ikväll, men va hemma hos Martina en stund iaf :)

nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0