påsklunch och fester..

i fredags firade vi stina med släkten, sen hade hon lokalfest! :) riktigt kul. har tyvärr inga bilder därifrån.. :/

I lördags blev jag hämtad hos stina för att sen åka hem till mormor&valle som bjöd på påsklunch :) bine óch dom var där med såklart !:) riktigt trevligt, underbart väder igen så vi var ute nästan hela dan och spela badminton m.m. :P
Efter många om och men så bestämma jag och bine oss för att följa med hennes mostrar ut på kvällen, jag åkte hem och duscha, sen hem till pernilla och förfesta lite, sen utgång... men som vanligt tar platens in för mycket folk så man kunde nästan inte röra på sig :P åkte iaf hem med halv två tåget. 

Nu ska jag ut och sola




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0