Julpynt

Äntligen är det dags att sätta upp allt julpynt :) blir så mysigt tycker jag, men inte lika kul att man måste storstäda först :/
Men vad fort det går, om ca 4 veckor är det julafton! och det är bara 2 veckor kvar till jullovet :O den 18 december slutar vi, men det verkar som att det bara är jag i min klass som vill gå till st lars kyrkan på julavsslutningen, jag tycker det ger lite julkänsla, så jag tänker gå dit om jag så ska gå själv :D haha. Ikväll är jag helt ensam hemma och ska kolla på idol och äta godis ^^ skönt, men lite tråkigt att vara helt själv också. jaja.. nu är mamma hemma iallafall, vi har precis ätit tacos :)

Nae nu ska jag springa upp till ica och köpa lite gott till kvällen ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tre veckor kvar till jullovet! :P

2008-11-28 @ 16:01:44
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Ellinor

faktiskt 26 dagar kvar till julafton :)



puss

2008-11-28 @ 19:26:53
URL: http://rabiessmittad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0