Ikano med Ellinor :)

Igår var jag i skolan från 8 på morgonen till 8 på kvällen, va lite sådär halvkul, underhållningen var väll när sånn där sprintler eller vad det heter i taket som sprutar vatten om det skulle börja brinna gick sönder mitt i gallerian. Så när jag och Chris gick ner dit vid fem eller nått så va det ett tiotal brandmän;) som stod och försökte få bort alla vatten ( och det var inte lite vatten, utan hela gallerian va verkligen översvämmad) men jag försökte skämta lite med en av brandmännen och sa att "nu blir ju iallafall golven rena" tror inte han tyckte det var lika roligt :P jaja.. sen var det möte med alla som ska åka utomlands på praktik, med alla föräldrar och så, det gick bra =) När vi kom till ämnen alkohol, sa min pappa "men att dom går ut och tar ett par öl nån helg, det skulle va konstigt om dom inte gjorde det väll?" Av Kerstin fick han en lite ond blick samtidigt som hon sa "det är inte alla som tycker lika dant om den saken" haha.. !

Idag efter skolan träffade jag Ellinor på resecentrum, sen åkte vi till ikano. Jätte jätte kul att träffa dig igen! var alldeles för länge sen, vi får skärpa oss ;)  Jag köpte lite julklappar och mascara och ellinor köpte en fin tröja :)

Nu är jag iallafall hemma, precis ätit risgrynsgröt :D goott..

Imorgon ska jag klippa mig!:D vet fortfarande inte hur, men det löser sig väll, kommer säkert sluta med att jag gör det vanlia, klipper topparna och gör lite tappar =/ måste våga. jaja godnatt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj förlåt...!!:)

men jag ska inte ut på lördag jag har noll kronor och noll lust med det.:/

men du vi måste verkligen börja träna!!!

På måndag?



Love you <3

2008-12-10 @ 07:35:33
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: sandra

tack gumman :) <3

2008-12-10 @ 08:32:48
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: ellinor

det va jätte kul att träffa dig med :D måste verkligen skärpa oss :)<3

2008-12-10 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0