FIJA 18 ÅR

Igår firade vi Fija som fyllde 18 år :) Började med att vi tog bussen till skägget, därifrån skulle vi gå till en lokal som låg mitt i ingenstans så det tog ett tag innan vi hitta dit :P men tillslut kom vi fram, hade jätte kul där.. =) Vid halv elva åkte vi in till stan igen, gick till plaza, dansa nog hela tiden tills det stängde nästan.. :) träffade massa roliga personer! Imorse kunde man ju ha mått bättre, men det är det värt ;) haha. Snart är det nyår då blir det partaj igen :D läängtar verkligen dit nu, först ska jag och Bine va hemma hos mig tillsammans med familjen, mormor&valle och susanne & Lasse :D det ska bli jätte roligt, var så länge sen jag träffade dom nu. Vi ska äta god mat, spela spel osv. sen vid 10 nångång åker vi till Martina och festar med alla brudarna<3 bara tre dagar kvar nu! :O gud vad fort det går. Bine och jag ska hinna sola en gång till innan, igår såg jag ut som en kräfta i ansiktet efter vi hade solat :O men det försvann sen som tur var :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0