Andra julfirandet

Idag har vi firat jul hemma hos mormor :) mycket kul, men nu måste jag verkligen börja träna ordentligt, man känner sig ju helt uppsväld efter julen. jaja, nu ska jag snart åka in till stan och träffa bine,malin,martina och jossie vid bion och se filmen twilight :D har längtat efter att se den filmen så det ska bli kul. Sen sova hos Bine, för imorgon ska vi till ikano och shoppaaaa ;D med ett antal tusen personer till kan jag tänka mig. Skönt att jag redan har nyårsklänningen fixad iallafall. Sen blir det fest på kvällen för att Fija fyller ju 18 år ! :D GRATTIS  ! Förfest i en lokal i skägget sen in till krogen ! :)
måste gå till tåget nu..

Kommentarer
Postat av: chris

var köpte du nyårs kläningen ? :)

2008-12-27 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0